Shipping and Return
DANSK
Fragt
For at få dine varer leveret skal du betale fragt. Fragt priser reguleres i henhold til markeds priserne.
Vi forbeholder os retten til at opdatere fragtpriser løbende i takt med priserne og kursændring i market.
Ved køb af Abonnements ordning er fragten inkluderet, dog med det forbehold at hvis
Levering
Levering sker med GLS. Vi leverer til Danmark og det meste af verden. Leveringstiden er typisk 1-3 dage i Danmark. Levering til udland tager typisk 4-8 dage.
Fragtpriser
Fragtomkostningerne afhænger af pakkens vægt. Herunder kan du se, hvad din forsendelse koster ved den viste forsendelsesform:
Fragt til Danmark (max vægt)
GLS pakke service
Er ved at blive opdateret
Fragt til Europa (max vægt)
GLS private delivery
Er ved at blive opdateret
Fragt til øvrige udland (max vægt)
GLS private delivery
Er ved at blive opdateret
14 dages fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.stillerscoffee.dk, hvor du kan meddele os, at du fortryder dit køb, og derefter returnere vare(r) til os. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. For at udøve fortrydelsesretten, bør du sende en utvetydig erklæring via e-mail inden for 14 dage efter modtagelsen af varen.
Emballage og varens stand, når du sender den tilbage
Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart væsentligt forringer varens salgsværdi.
Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:
Klostergade 32 E (gården)
8000 Aarhus C
Danmark
e-mail: soren@stillerscoffee.dk
Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen, eller aflevere den personligt på ovenstående adresse.
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort, du har betalt med, eller til din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.
Du skal sørge for, at varerne er forsvarligt pakket ind. Du har ansvaret for
pakken / varerne, indtil vi modtager den. Så behold postkvittering og tracking-nummer. Den eneste omkostning du har, når du fortryder et køb, er portoen til at sende varen tilbage til os.
Bemærk
Du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist. Det sker, hvis produktet er forringet, fordi:
- Du har faktisk taget varen i brug
- Det er blevet beskadiget, mens du var ansvarlig for det
- Du har håndteret varer på anden måde end var nødvendig for, at du kunne bestemme egenskaber og kvalitet.
Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Reklamation - hvis der er noget galt med produktet
Når du handler på www.stillerscoffee.dk, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger til at sende varen retur til os.
Varen skal sendes til:
Klostergade 32 E, st. (gården)
8000 Aarhus C
Danmark
e-mail: soren@stillerscoffee.dk
Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, skal du huske at vedlægge ordrebekræftelsen eller faktura og en udførlig fejlbeskrivelse.
Bemærk
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Der er i Januar 2016 vedtaget ny lovgivning ift. forbrugerklageloven. I tilfælde af reklamation eller andet vil vi altid hjælpe. I tilfælde af, at parterne ikke kan blive enige, henviser vi til EU kommisionens hjemmeside - Online Dispute Resolution; http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
ENGLISH
Shipping
Shipping terms
We ship all parcels with GLS. We ship to Denmark and most of the world. The delivery time is normally 1-3 days in Denmark, and international delivery time is normally 4-8 days.
Shipping to Denmark (max. weight)
GLS Collect
will be updated soon
INTERNATIONAL
Shipping to Europe (max. weight)
GLS private delivery
will be updated soon
Shipping to rest of World (max. weight)
GLS private delivery
will be updated soon
NOTE: We reserve the right to cancel an order if freight costs to remote areas exceed a certain size.
Non EU customers
All prices are including Danish VAT. If you are a customer outside the EU you are not subjected to Danish VAT. The VAT (20%) will automatically be deducted when you choose your country at the checkout.
Please note that local charges (customs duty, sales tax etc.) may be added to your order depending on region and local custom duties. The charges are at the customer’s own expense.